Skip to the content
Menu

Eksekvering af strategi og handlingsplaner

Som iværksætter, kan det være nogenlunde ligetil at udforme strategien og handlingsplanerne for din nyopstartede startup-virksomhed. Det er først, når strategien og planerne skal udføres og udfoldes, at problemerne melder sig.

For at eksekveringen af opstart af virksomhed skal lykkes, er der en række forhold og kriterier, som skal være opfyldt. Blandt andet:

  • Du skal have styr på budgetlægning og forretningsplanen, så du har et helt konkret overblik over, hvad din startup-virksomhed vil - og kan. 
  • Du skal være klar til at bakke hundrede procent op om den fastlagte strategi og handlingsplan samt hele tiden være klar til at følge op på det. Du skal lede og guide dine medarbejdere og vise handlekraft. Her er det blandt andet vigtigt at få sat det rigtige hold og få organiseret din startup-virksomhed godt.

  • Har du fået ansat dine første medarbejdere? Det er vigtigt, at de bliver involveret i dine planer og i din startups strategi. Der skal være sammenhæng mellem medarbejdernes arbejdsområder og din virksomheds strategi og handlingsplaner, hvis eksekveringen skal lykkes optimalt.

En god eksekvering giver fælles retning for din startup og skaber grundlag for daglig handlekraft hos dig som leder såvel som hos dine medarbejdere. Derfor er eksekvering af strategi og handlingsplaner så afgørende for din startups udvikling og fremgang.

Skal vi hjælpe dig med at få eksekveret din startups strategi?

Som selvstændig iværksætter skal man holde mange bolde i luften på én gang. Det kan derfor være svært at finde tid til det hele i virksomhedens opstartsfase. I BDO kan vores strategispecialister hjælpe dig med at få eksekveret på den strategi, som du enten selv har udformet eller har lavet i samarbejde med os.

Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig og din startup-virksomhed.

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til eksekvering af strategi?